Hea teid näha!
Muul juhul logige sisse e-posti teel.
Tere tulemast Sadolini
Muul juhul logige sisse e-posti teel.
Tingimused
Registreerimine õnnestus, palun logige sisse
Registreerimine õnnestus, palun logige sisse
Täname registreerumast
Unustasid oma salasõna
Palun sisesta oma e-maili aadress
Salasõna on muudetud
Salasõna on edukalt muudetud.
Taotluse saadetud
Kohandatud inspiratsiooni saamiseks täitke allpool 3 küsimust
Kustutage konto
Kuidas tulla toime klientide ootustega
Kui kliendi ootused on liiga kõrged, siis võib teie töö lõpptulemus talle pettumust valmistada.Õnneks on mitu meetodit, mis aitavad teil klientide ootustega toime tulla ja tagada nende rahulolu.
Igaühel on oma unistuste kodu ja sisekujundus võimaldab need unistused ellu viia. Mõnikord on aga vaja klient maa peale tagasi tuua ja öelda, mida saab teha ja mis on ebareaalne, et ta ei tunneks remondi lõppedes pettumust.
Soovide nimekiri
Alustuseks püüdke välja selgitada, mida klient tahab saavutada. Kas ta soovib näiteks väikest ruumi optiliselt suurendada ja kas suudab oma ootusi näidete abil määratleda?
Maa peale tagasi tulek
Õiged värvid võivad ruumi tundmatuseni muuta, kuid alati on olemas teatud piirid. Kui klient eeldab, et pisikesest ruumist saab pärast renoveerimist suur söögituba, peate neid ootusi korrigeerima. Teie suhtumine peaks olema positiivne, kuid realistlik... Näidake kliendile, kuidas loomulik valgus ja ruumi suurus lõpptulemust mõjutavad.
Arvud
Pärast kokkuleppe sõlmimist tööde mahu kohta leppige tellijaga kokku tööde teostamise eelarve ja tähtaeg. Kui tema ootused ei ole realistlikud, öelge seda kohe ja püüdke leida kompromissi. Kui lubate kliendile ebarealistlikku tähtaega, on ta hiljem tõenäoliselt pettunud. Kliendile ei meeldi liiga sageli kuulda sõna „ei“, nii et keeldumise asemel proovige alati otsida muud väljapääsu.
Töötamine
Ruumide värvimine tekitab paraja segaduse. Teie ülesanne on tagada parim lõpptulemus, kuid peate ka kliendile täpselt ütlema, mis kellaaegadel te töötate, kellel on juurdepääs tema korterile ja kuidas kindlustatakse öine julgeolek. See peaks klienti rahustama ja tagama tema rahulolu.
Tööst loobumine
Nõustage klienti ja tehke võimaluse korral temaga koostööd, kuid kui arvate, et tema ootused on ebarealistlikud, siis ärge kartke tööst loobuda. Mõnikord ei pruugi halvasti tehtud tööst tingitud stress olla pingutust väärt ja võite kulutada kaotatud aja uute klientide otsimisele.
Looge uus projekt
Looge uus projekt
Muutke tööd
Kustuta töö
Oled sa kindel? Kõik märkmed, fotod ja salvestatud üksused kustutatakse.
Salvestage värv
Salvesta Minu tööruumi
Salvestage toode
Salvesta töökoht